پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204985
فدراسيون مي خواهد يک جام به استقلال بدهد
تاریخ انتشار : 1395/02/28 09:52:28
نمایش : 1879
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن تاکيد کرد که برگزاري فينال جام حذفي ايران در تاريخ ۹ خرداد، ظلمي بزرگ در حق اين تيم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار يحيي گل‌محمدي  در مورد برگزاري بازي فينال جام حذفي در تاريخ 9 خرداد اظهار داشت: ظاهرا اين‌طور که مشخص است مي‌خواهند اين بازي را در تاريخ 9 خرداد برگزار کنند که تيم ما در اوج خستگي و درگير ليگ قهرمانان آسيا است. نمي‌دانم چرا پارسال منافع باشگاه نفت تهران در نظر گرفته شد اما امسال کسي به منافع باشگاه ذوب‌آهن توجه نمي‌کند؟

وي ادامه داد: تاريخ فينال جام حذفي ظلم بزرگي در حق ذوب‌آهن است و شائبه‌هايي را نيز به وجود مي‌آورد که هر طور شده مي‌خواهند به استقلال يک جام بدهند. آقاي ساکت مدتي پيش گفت که تاريخ جام حذفي 10 خرداد است که ما تشکر کرديم، حالا نمي‌دانيم چرا تاريخ را تغيير مي‌دهند و اين موضوع شائبه‌هايي را به وجود مي‌آورد که مي‌خواهند جام را به استقلال بدهند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌‌آهن در مورد صادر نشدن حکم اتفاقات بازي استقلال و تراکتورسازي توسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: در خيلي از مواقع اتفاقاتي که رخ داده که 24 تا 72 ساعته حکم‌هاي انضباطي را داده‌اند ولي نمي‌دانم چرا حکم اتفاقات اين بازي صادر نمي‌شود، اين در حالي است که همه چيز در آن مسابقه روشن بود و چيز پيچيده‌اي وجود نداشت.

گل‌محمدي تاکيد کرد: سيد مهدي رحمتي دوست من است که با هم همسايه بوديم ولي قوانين فوتبال جاي خودش را دارد. دوستان در فدراسيون يا مي‌خواهند يک جام به استقلال بدهند يا اينکه قانون‌شکني کنند. همه تيم‌ها مقابل قانون برابر هستند و چه دليلي دارد که حکم اين بازي فعلا اعلام نشده است؟ بهتر است فدراسيون و کميته انضباطي بين تيم‌ها فرق نگذارد و ما منتظر هستيم تا هر چه زودتر حکم اتفاقات اين بازي صادر شود.

وي در مورد حرف‌هاي بهرام افشارزاده که گفته محروم شدن رحمتي ربطي به جام حذفي ندارد، گفت: در اين زمينه مي‌توانم مثال روشني بزنم. سوشا مکاني در ليگ برتر محروم شد ولي در جام حذفي و مقابل ذوب‌آهن نتوانست به دليل محروميت به ميدان برود. بهتر است فدراسيون بين تيم‌ها فرق نگذارد و قانون را به درستي اجرا کند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html